úterý 22. ledna 2013

Update 0.8

Ahooj.. Možná ste si všimli, že píšu úplně jinak, než sem psávala, ale byla sem strašně strojená (skoro ani nevim co to znamená) a fakt mě to nebavilo.. A tak píšu tak, jak bych to řekla.. No pochopím, když přídu o všechny čtenáře.:D Jinak jak už sem napsala v recenzi na řasenku, tak mám novej noťas ( potřebuju se s tím furt chlubit, dokonce má windows 8!) a tak můžu víc psát, ale neznamená to, že taky budu víc psát:DD Jinak sem teď nemocná, takže na to mám v tom případě ještě víc času, ale pro mě to nic neznamená žejo, i tak celej den prostě prospim.. Byla bych ráda, kdyby ste mi dali nějaký tipy na články, protože kromě recenzí fakt nevim co mám psát.. A můžete se těšit na novou originální rubriku, ale ještě nebudu prozrazovat, jak se bude jmenovat, protože chci být originální a musí to přijít naráz a prostě to bude překvapení:D Na závěr vám chci ukázat video kámoše, tak kdyby ste se na to podívali:D


Já vim, je to strašnej šílenec, blázen, pošuk a jo, tak blbej je i normálně a ještě blbější:D Ale stejně ho mám ráda.:D

A nemůžou chybět tutoriály..

1 komentář: