pondělí 24. prosince 2012

5 důvodů, kvůli kterým má smysl žít - TAG

Ahoj, když už jsou ty vánoce, tak se s vámi chci podělit o jeden Tag:) Budu ráda, když ho na svém blogu uděláte taky:)

1. Hip- Hop
-Tak tohle je věc, která můj život doprovází každý den a vlastně většinu dne, možná, že i celý den.:D
 Bez Hip-hopu nedám ani ránu, můžete si myslet každej co chcete, ale rappeři jsou taak chytří lidi, dali mi
 odpovědi na tolik otázek.. Hip-Hop mi změnil život..:3



2. Kamarádi
- No, co k tomuhle říct, každej to určitě zná.:3 Bez mích fellaz bych byla nic, děkuju za ně, jejich problémy
  jsou moje problémy, jejich život je můj život.:]



3. Rodina
- Je asi jasný, že sem napíšu rodinu, protože to je společnost lidí, která mě nezradí a ikdyž mě někdy pěkně štvou, jsou pro mě to nejdůležitější, co mám!:]



4.Knihy
- Prostě jsem je sem musela dát, protože ikdyž se do čtení pokaždé moc nehrnu, stejně si ráda vždycky přečtu nějakou knížku.. Nevím co k tomu napsat.. Nějakým spůsobem bych bez nich nemohla žít, to díky nim mám tak skvělou slovní zásobu a můžu psát svoje vlastní články.:)



5. Jídlo
¨- Tak tohle se možná bude zdát trochu divný :D Ale já prostě miluju jídlo, já nejím, já vychutnávám..:D



Doufám, že se vám Tag líbil...:]








Žádné komentáře:

Okomentovat