neděle 23. prosince 2012

Erebos – Hra, která zabíjí!

Ahoj, dneska jsem tady opět s článkem né tak souvisejícím s mím blogem, ale chci vám dát tip:)
Odteď totiž budu dělat recenze i na knihy a chtěla jsem vám ukázat tuto, kterou mám doma pyšně vystavenou.)

Anotace: Na jedné londýnské škole si mezi sebou žáci začnou předávat podivné balíčky, jeden se nakonec dostane i ke zvědavému Nickovi. V balíčku je DVD s počítačovou hrou. Hrou napínavou, a hlavně velmi inteligentní. Proč o ní ale nikdo nesmí mluvit a hráči musí dodržovat přísná pravidla? Na druhou stranu jim hra dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Pokud poslouchají nebo se znelíbí poslovi se žlutýma očima, čeká je trest. Jak je ale možné, že hra o každém všechno ví a neuděluje hráčům úkoly jen ve hře, ale i v realitě? Co hra vlastně chce? A jak ji může Nick zastavit?

Můj názor na knihu?: Upřímně jsem vůbec nečekala, že by mě nějaká taková kniha mohla bavit.. Pár prvních stránek jsem přemýšlela většinou jenom o tom, jestli mě kniha bude vůbec bavit, ale po chvíli jsem se od knihy nemohla odtrhnout, úplně mě vtáhla do svého děje, úplně mě uchvátila a klidně bych si ji přečetla znovu.. Je napínavá, v jedné chvíli byla i smutná, prostě splnila všechny mé nároky.. Doporučuji si přečíst! ;]

                               

1 komentář: