středa 5. prosince 2012

Recenze- Lak na nehty Perfect mini provitamin Gabrini, Odstín 43

Ahoj, hlásím se s první recenzí na lak na nehty. Jelikož já laky na nehty přímo zbožňuju, tak mám docela obsáhlou sbírku, ale to sem nepatří. Tenhle lak mám už docela dlouho, ale až teď sem ho otevřela asi po dvou letech a dokázala ho ohodnotit.. S lakem se docela dobře pracuje, má i hezkou barvičku, ale musí se nanášet asi ve dvou vrstvách, já mám lak ve dvou vrstvách a moc to teda nestačí..Na tomhle laku mi strašně vadí krátký štěteček, který nedosáhne na dno laku a to mám toho laku ještě polovinu, takže po nalakování jednoho nehtu, musím lak vždy úplně zašroubovat, obrátit, různě s ním třepat a čekat, až se mi na štěteček dostane nějakej lak, takže lakování nehtů tímhle lakem mi zabírá půl hodiny.. Jinak výdrž laku zatím dobrá, mám ho dva dny a ještě je v původním stavu, neoloupanej..

Omluvte fotky, byla tma..
Ps: Jo, mám hrozný nehty:D



2 komentáře:

  1. takýto nejaký odtieň hľadám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla bych ti ten lak poslat jestli chceš, já ho už používat nebudu))

      Vymazat