čtvrtek 13. prosince 2012

Vánoční tag :)

1.Kdy si se začala těšit na vánoce?
- Přesně 5. prosince, když mě na tu vánoční náladu naladila sestřenka tím, jak o tom pořád mluvila :D
Do té doby jsem si ani neuvědomovala, že ty vánoce budou a jak tak nad tím přemýšlím, tak mám jenom jeden dárek a ten ještě k tomu zničenej. Sakra :D

2.Máš advetní kalendář?
-Já jsem ho mívala každej rok, ale teď ho nemám, navíc jsem strašně divnej člověk, protože moc nemám ráda sladký, takže bych ty čokoládky ani nejedla:D
Ale jednou mamka vyrobila její vlastní adventní kalendář, když jela pryč, aby sme nebyli smutný se ségrou že tu není a to se mi strašně líbilo! :D Ale už na to nejsem no..

3.Máš nějaké vtipné vzpomínky na vánoce?
- V jednou vánočním tagu už jsem vtipnou vzpomínku říkla, tu se sestrou a sálatem:D
A teď jsem si teda vzpomněla ještě na jednu a to bylo když jsem rozbalila dárek s tím že je to voňavka v kuličce a tak jsem si to na sebe všude napaplala po celým těle a až potom mi rodiče řekli, že je to mýdlo, tak sem musela do sprchy:D

5.Co máte na večeři?
-No, asi jako každej :D Kapr, bramborovej salát a kuřecí řízky:)

6.Máte nějaké vánoční tradice?
- Tak to bych vůbec neřekla :D Až na to stejný jídlo každý vánoce, zdobení stromečku, dívání se na pohádky.. Jinak ne.

7.Jaké jsou tvoje nejoblíbenější vánoční písničky?
- No.. Nemám ráda vánoční písničky a koledy, který začínaj hrát už od 1. prosince v obchodech na vánoce už absolutně nemůžu vystát, takže já si pouštím moje oblíbený písničky, ale vánoční nejsou:D
Ale jednu vánoční co tak můžu je- all i want for christmas is you :)

8.Jaký nejlepší dárek jsi dostala?
- Tak tohle teda neumím říct, to vážně nevím:D Jedny vánoce už hrooozně dávno to byl můj první mobil:D
Jinak asi ještě stojan, když jsem ještě hrála, ale jinak už nevim..

9.Živý nebo umělý stromek?
- My každé vánoce máme živý a ten mám omnoho radši než umělý :)




Žádné komentáře:

Okomentovat