úterý 4. prosince 2012

Tag 12 v roce 2012

1.Jaký nejkurióznější dárek jsi dostala a dala?
- Jestli jde o to co jsem dostala a i o to co jsem dala, tak mě zrovna nic nenapadá. Zatím jsem toho moc nezažila a tím pádem bych řekla, že všechny dárky které jsem dostala byli zatím snesitelné:D Ale co jsem dala, tak to bylo když mi bylo tak 11 let mamce takovou rozprašovačku na kytky která byla na baterky a koupila jsem to jenom proto, že to bylo ve slevě a vůbec jsem nevěděla na co to je:D:D

2.Veselá vánoční příhoda?
- Tak to je asi tak, které se směju každý vánoce:D Když už byl konečně čas na večeři, tak moje sestra se rozhodla, že prostě musí pomoct donýst jídlo ke stolu a tak vzala mísu bramborového salátu a po cestě ji rozbila a všechen salát skončil na zemi, takže bylo po jídle:D

3.Ideální štědrý den?
- No, pro mě je to tak, že musím co nejdýl spát, abych nevstala moc brzo, protože to pak nevím co dělat a strašně se těším na večer, takže to chci se probudit až okolo oběda, potom jak vstanu ozdobit stromeček, dívat se na pohádky, jíst cukroví, běhat po domě a pomáhat babičce se stromečkem a taky s jídlem a pořád dokola se ptát kdy už bude ta večeře:D U večeře se samozdřejmě sejít všichni i s talířem u kterého nikdo nesedí jako pozůstalost po dědovi a potom si rozbalit dárky.. Tak tohle je můj úplně normální vánoční den:D

4.Nejoblíbenější vánoční jídlo a cukroví?
- Tak asi bude jasný že brambrovovej salát, kapr a kuřecí řízky.. Z cukroví zase miluju vanilkové rohlíčky a děláme taky takové melounky ( recept na ně: http://www.toprecepty.cz/recept/15261-melouny/ )

5.Je nějaká osobnost kterou by sis přála najít pod stromečkem a co by jsi s ní dělala?
- Pod stromečkem bych si jednoznačně přála najít Messiho s kterým bych si zahrála fotbal:D Nádherná to představa :D

6.Nejoblíbenější vánoční barva?
-Zlatá,zelená a červená.

7.V jaké barvě budeš mít letos stromek?
- V zelené:D:D Ne, jestli jde o zdobení, tak jsme se ještě nerozhodli, protože my stromek každý rok zdobíme jinak, třeba jeden rok to byli slaměné ozdoby, další rok dřevěné, potom modré baňky, ale tento rok to budou asi červené baňky:)

8.Nejoblíbenejší vánoční pohádka/ film?
-Musím říct, že já přímo nenávidím ty filmy, který sou vyloženě jenom vánoční, to mi úplně leze krkem, protože ať je to jakejkoliv film, my víme, že to skončí pokaždý stejně, že se všichni sejdou u stromečku a tak, znáte to.. Jedinej film o vánocích co takhle můžu je sám doma a všechny možný pohádky, to já se podívám zase na jakoukoliv..))

9.Kde bys chtěla slavit silvestra a kde ho budeš slavit?
- Silvestra bych chtěla slavit s kamarádama někde na městě u ohňostroje, nebo v klubu, ale budu ho letos slavit doma..

10.Máš nějaký vysněný dárek?
-Já to pojmu tak, jakože co si přeju na tyhle vánoce a to si přeju vlastní notebook, protože strašně miluju psaní, jednou bych chtěla být novinářka a tak chci mít místo, kam se můžu vypsat..)

11.Opila ses někdy na silvestra?
- Tak tohle za sebou ještě nemám, ale těším se až to udělám:D

12.Jaký bude tvůj letošní vánoční outfitt?
-Tak to ještě nevím, to vám dám vědět až na vánoce)

Tag vymyslela a na otázky odpověděla:


3 komentáře:

  1. ZAS SUPER TAG :)
    TEN RECEPT JE SUPER! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsem se nepřidala sama :)

    Zde jsou ty moje odpovědi :)

    http://janeandherworld.blogspot.cz/2012/12/tag-12-v-roce-2012.html

    Pokud máš ráda giveaway, tak čistě náááhodou jedna teď u mě probíhá :)

    OdpovědětVymazat
  3. :D ta jednička mě pobavila nejvíc, děkuji, že jsi pokračovala :)!

    OdpovědětVymazat