středa 5. prosince 2012

LadyBag prosinec 2012

Ladybox mě opět plně překvapil, protože měl zatím pokaždé jiné balení. Vždycky se těším na něco nového, jak uvnitř tak zvenku:) Jinak ten co ještě nedostal svoji LadyBag, tak se rozhodně nedívejte, ať nepřijdete o překvapení:) Tak začneme..

1. Nevo Dead Sea SPA
 Běžná cena: 700,- Kč

-Tohle mě strašně překvapilo, protože výrobek za tak vysokou cenu dát do LadyBag v plném balení, to bych vážně nečekala.. Jinak tohle tělové máslo je strašně příjemné a voní mi jako nějaká vánoční svíčka. Strašně se těším, až ho vyzkouším!:)


2.Inglot oční stín- odstín 30
 Běžná cena: 159,- Kč

- U tohohle jsem nevěřila vlastním očím.. Tyhle stíny jsem si plánovala vyzkoušet, ale nedokopala jsem se k tomu, tak teď mám konečně tu možnost.. Přišel mi úplně nádherný odstín, na který jsem se nedávno někde dívala a říkala jsem si, že si ho musím zkusit, takže prostě dám do LadyBag tenhle stín, to byla nejlepší volba!:]




3.Dermatologica daily microfoliant, 15 ml
 Běžná cena za 150 ml - 1 345,- Kč

-Čistící pudr značky Dermatologica představuje velmi účinný, ale jemný peelingový prostředek..
Tak tenhle čistící pudr prý miluje Ashley Greene, tak to jsem na něho taky zvědavá.)


4.Saloos Bio regenerační obličejový olej- růže, 5 ml
 Běžná cena za 20 ml- 120,- Kč

-Když jsem si přečetla, co to vlastně je, tak jsem si řekla- Co? Olej na obličej?
Tohle jsem totiž nikdy předtím neměla a tak jsem zvědavá, jakej bude :)



5.Fleur de Santé Clarity Denní i noční krém mini, 15 ml, cestovní balení
 Běžná cena: 249,- Kč

-Na tenhle krém se tak těším! :D Strašně krásně mi voní a slibují se dobré účinky, tak uvidíme:)


6.Lavera Basic Sensitiv krém na ruce, 20 ml
 Bežná cena za 75 ml- 119,- Kč

-Tak tenhle krém mě zatím moc nezaujal kvůli vůni, ale třeba bude dobrej)


7. Nevo ořezávač nehtové kůžičky
 Běžná cena: Samostatně neprodejné

- Tak tohle asi někomu poputuje, protože já to nevyužiju...


8. Lavera 24 hodinový intenzivní hydratační krém Bio Divoká růže, 3x 1 ml
 Běžná cena za 30 ml - 323,- Kč

- Tak tyhle vzorečky si schovám a nevím kdy se dokopu je zkusit, protože já osobně si všechny vzorečky schovávám, pokud není nutnost je zrecenzovat.. Jinak krém vypadá zajímavě, takže ho asi vyzkouším:)



Máte taky svůj Ladybox/ Ladybag, nebo spíše dáváte přednost Senzaboxu? :)






1 komentář:

  1. trojku by som rada odskúšala :)) keď to už aj ashley greene má rada :D

    OdpovědětVymazat