středa 5. prosince 2012

TAG 5 kosmetických produktů, bez kterých nemůžu žít

Ahoj, už i já jsem podlehla docela známému tagu- 5 kosmetických produktů, bez kterých nemůžu žít.. Tak deme na to:D

1.Miss sporty- So clear pudr
 Cena: 89,-Kč

-Tak tohle je věc, bez které by se to vážně nedalo!:D Tohle je nejlepší pudr, co jsem kdy měla.. Je světlej přesně na mou pleť a krásně kryje, takže naprostá spokojenost:)

2.Tělové mléko Yves Rocher
 Cena: Bohužel jsem nezjistila

-Tohle je moje nejoblíbenější tělové mléko co jsem kdy vyzkoušela.. Nevím, jestli je už v obchodech, ale jestli ano, rozhodně si ho kupte a jestli ne, počkejte si na něho a potom si ho rozhodně kupte! :D
Má nádhernou vůni, ke které když si čichnu, cítím vánoce, takže mám rozhodně vybranej krém co si dám:)
Navíc vůně na těle vydrží celkem dlouho, takže u vánoční večeře budu krásně vonět.. Jo! :D
Krásně hydratuje a já si plánuju koupit balení, až tohle dopotřebuju:)

3. Satin Make-up base Dermacol
  Cena: 369,- Kč

-Úžasná báze pod makeup, klidně bych ji kupovala po krabicích, jak už jsem řekla.. Když si ji dám, mám nádherně hebkou pleť a make-up dlouho vydrží, co si víc přát:)

4.Garnier Pure- maska na obličej
 Cena: 39,- Kč

- Tak tohle je nejlepší maska, co jsem kdy měla!:] Nádherně vyčistí pleť a přijde mi, že mám pleť po masce krásně prozářenou.. Určitě ji zkuste:)

5. Wake me up foundation- Rimmel London
   Cena: 249,- Kč

-Nejlepší make-up na světě! Mám první balení a už si asi jiný nekoupím.. Make-up vydrží celej den a pleť je po něm vážně probuzená, make-up obsahuje takové malé třpitky, které vážně nejsou vidět, když je máte, ale krásně jakokdyby odráží světlo, nebo jak to říct, takže máte nádhernou svěží pleť.. Za sebe vážně doporučuju:)

1 komentář:

  1. mám odskúšané s tohto akurát telové mlieko s LB ;;DD a pošlem ti ho lebo mne nie je naj.. :D

    OdpovědětVymazat